Conversation Between Mälli and Khalid

  1. Khalid
    Ihme touhua!
  2. Mälli
    Ainoat moderaatioikeudet näyttävät olevan lankojen poistaminen :S
  3. Khalid
    Sinä kun olet Finnish Comrades -ryhmän ylipäällikkö, niin saatko muutettua siellä olevien threadien nimiä?
  4. Khalid
    Jep, trotskilaisilla on myös Marxilainen työväenliitto. En ole itse ollut KomNL:n toiminnassa mukana, niin en oikein osaa ottaa kantaa. Voi olla että ovat vähän liian leninistejä
  5. Mälli
    Ookei. Trotskilaisillahan on tuo sosialistiliitto. Ajattelin vaan että kun ei suomessa ole mulle mitään järjestöjä niin toi komnl vois olla vaihtoehto, mutta ei taida ihan sopia mulle.
  6. Khalid
    En nyt ihan varma ole, mutta käsittääkseni se on viime vuosina muuttunut vähän väljemmäksi "yleiskommunistiseksi" järjestöksi. Sivuillakin puhutaan vain "radikaalista vasemmistolaisuudesta". Trotskilaiset ovat silti tietääkseni omissa järjestöissään, joten KomNL on luultavasti ainakin hieman leninismiin päin kallellaan, vaikkei sitä virallisesti olisikaan.
  7. Mälli
    Mites muuten komnl. Onko muita jäseniä kuin leninistejä?
  8. Mälli
    Ääh oon kipeenä ollu pari päivää ja ihmissuhdeasiat ei mee hyvin. Ei täs mitään, tavallista muuten D
  9. Khalid
    Koulua, koulua ja kaljaa. Ei mitään uutta siis. Tuota KomNL:n sivua muuten kai päivitetään pian - toivottavasti se keskustelualue palaisi myös! Mitäs sinne?
  10. Mälli
    Joo saattaa olla. Mitäs siä?
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 14
12