Conversation Between Belisarius and redwasp

  1. redwasp
    vrede,
    leve het front! ik blijf ervan overtuigd dat antikapitalisten veel meer gemeen hebben dan we zelf denken. een gezamenlijk front is niet alleen wenselijk, maar echt nodig.
    ik vind wel dat dit front de eigenheid van de verschillende organisaties en partijen niet mag afvlakken. ik heb echt wel meningsverschillen met mijn trotskyistische en anarchistische kameraden. samenwerking op alle fronten is een stap vooruit, maar mag niet leiden tot het stilvallen van de theoretische strijd voor de beste politiek-ideologische lijn.
  2. Belisarius
    ik ben overtuigd van de filosofie, dus ik weet wat te studeren. maar ik denk dat je mijn keuze tussen als en comac bedoelt. maar ik zal jou dezelfde vraag stellen als aan rakunin: wat zou jij ervan denken als alle echt linkse (niet de sp.a dus) gezamenlijk één front zouden maken ipv verschillende partijen te creëren die elk apart maar een handvol stemmen verzamelen.
  3. redwasp
    vrede,
    ik ben nogal geïnteresseerd in grafen (puntjes die met lijnen worden verbonden), groepen (vreemde verzamelingen waar een operator op losgelaten wordt) en logica. maar in wiskunde hangt alles een beetje samen, dus het overige moet me ook wel interesseren.
    als je twijfelt wat je wil studeren, wil ik best wat reclame komen maken voor mijn club hoor. maar dan informeer je je best ook goed over de alternatieven. in elk geval heeft comac het voordeel dat ze op de juiste politieke lijn zitten en dat ze de allertofste antikapitalistische jongerenorganisatie zijn. zeker in leuven.
  4. Belisarius
    alleen van de website :P, sorry. Ik zit zelf nog bij geen enkele organisatie, aangezien ik volgend jaar dan toch van Brussel naar Leuven ga. Maar om eerlijk te zijn ben ik er zelf nog niet uit welke te kiezen tussen comac en het als (de jongerengroep van de lsp).

    ik zie dat de wiskunde jou al evenzeer boeit als de filosofie mij. kan je mij daar wat over vertellen? Welke onderdelen van de wiskunde interesseren jou? (ik ben een leek (ik volg slechts 3 uur wiskunde in de week), dus wees niet verbaasd als ik het niet begrepen heb .
  5. redwasp
    vrede,
    jij bent blijkbaar van plan om in leuven te gaan studeren. ik ga incha'allah naar de KULAK om er iets over wiskunde bij te leren. ken je comac?
Showing Visitor Messages 1 to 5 of 5