Conversation Between Mälli and Noinu

  1. Mälli
    Kyllä aika hieno juujoo
  2. Noinu
    Hienoa! DD se on upea harrastus se, kattella vaa tähtiä...
  3. Mälli
    Hyvä! Mäkin. : ))
  4. Noinu
    Tottakai!! Ainahan mä tutkin sitä D joka päivä tuijottelen vaa tähtii
  5. Mälli
    Moi. Ootko harrastanu paljon avaruuden tutkimista viimeaikoina?
  6. Mälli
    Hahaha. No vasemmistonuoret ehkä kannustavat ekoligiseen elämäntapaan ja kavissyöntiin mutta ei se mikään virallinen linja ole. Ihan hyvää toimintaa niillä on jne. Ite kalastelen noita samanmielisiä. Kiva jutella semmosista asioista jotka kiinnostaa. Kuinkas vanha muuten oot? Sano vaan jos utelen liikaa kai täällä voi anonyymisti kysellä, vai?
  7. Noinu
    Oon itekki noita vasemmistonuoria katsoskellut, mutta siellä netissä oleva hieno tekstinpätkä, että lihan syöminen ei ole hyvä asia, vähän niinkus aina saa mut kääntymään paikasta pois. Onneksi sentään tunne joitain vasemmistolaisia itellä niinku yks naapuri ja seki 60 XDDD
  8. Mälli
    No olen vasemmistonuorten jäsen mutten mikään aktiivi. Anarkistisia järjestöjä ei löydy. Talonvaltausporukoissa on tullut vähän pyörittyä mutta ei viimeaikoina joten toverien kanssa touhuaminen jäänyt vähemmälle Monet vassarituttuni eivät edes tavoittele aktiivisuutta. Ite tarttisin jotain. Ehkä.
  9. Noinu
    Huh, en ole. Ainakaan vielä. En oikein ole löytänyt sellaista mihin todella pystyisin samaistumaan (tai siis, aina tuntuu olevan jotain mikä sitten saa päättämään, että ehkei sittenkään XD). Mites sinä?
  10. Mälli
    Haha no ei se nyt niin mee. Ootkos joittenkin järjestöjen kanssa toiminnassa?
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 28
123