Conversation Between Khalid and NecroCommie

  1. Khalid
    Jep, huomasin saman tänään! Pitikin tulla sanomaan sinulle, että demokrattista päätöstä on nähtävästi loukattu, haha.
  2. NecroCommie
    Lolwut!? KomNL:n nettisivuilta:
    Kommunistisen nuorisoliiton oma foorumi avautuu jälleen loppuvuoden aikana.
    Varautukaa henkisesti ja tarkkailkaa sivustoa!
    [FONT=Arial][/FONT]
    Mulle ei kerrottu mitään...
  3. NecroCommie
    Juu minä otin vielä erikseen puheeksi tuon että Chat ei käy keskustelupalstasta. Toin myös esille keskustelupalstan kanssakäyvän luonteen ja sen kuinka se voi olla paljon rakentavampaa kuin paraskaan ohjelman julistus.

    Mutta ei! Annoin asian olla vain sen takia että olin hyvin yksinäinen kantani kanssa....
  4. Khalid
    Harmi. Sivut ovat muutenkin niin kuolleet ja sisällöttömät, että kukaan ulkopuolinen ei edes tiedä KomNL:n omasta linjasta, joten miten ihmeessä joku ulkopuolinen sitten erottaisi liittolaisen ja ei-liittolaisen toisistaan. Meillä kuitenkin pitäisi ehdottomasti olla joku suomenkielinen forumi. Jos KomNL ei sitä toteuta, se jää jonkun muun tehtäväksi.

    Chat ei aja keskustelupalstan asiaa missään muodossa. Tarkoitukseni oli myös osallistua kesäpäiville, mutta en valitettavasti päässyt paikalle. Olisi ainakin ollut yksi forum-kannattaja lisää.
  5. Khalid
    Iltaa, toveri! Näyttäisit olevan KomNl:n jäsen? Osaatko sanoa, että onko KomNL:n keskusteluforumi palaamassa joskus? Ainakin heidän sivuillaan lupaillaan päivitystä. Olen vesi kielellä odotellut sitä jo pidemmän aikaa.

    Btw, postasin tuonne Finnish Comrades -rymään Engelsin teoksen "Auktoriteetista", jos kiinnostaa.
Showing Visitor Messages 1 to 5 of 5