Conversation Between Mälli and Sentinel

  1. Sentinel
    Kiitos, nyt tarvitaan vaan paljon posteja forumilla ettei sitä suljeta 'inaktiivisuuden' vuoksi
  2. Mälli
    Kiitos yrityksestä ja mainostuksesta!
  3. Sentinel
    Suomalainen Language Subforum on perustettu Revleftille. Osallistu keskusteluihin siellä ja aloita omia! Toverillisesti, Sentinel
  4. Mälli
    En tonne komnl porukkaan varmaan sopisi. Olen vasemmistonuorten jäsen mutta en missään toiminnassa ole mukana ollut. Se siis ei ole puoluejärjestö myöskään.
  5. Sentinel
    Tiedän, ikävä tilanne. Sinuna luultavasti olisin mukana Komnl tai jonkun muun marxistisen organisaation toiminnassa, mutta ymmärrän myös täysin jos et tahdo periaatteellisista syistä.
  6. Mälli
    Ruotsin antifa... Rajua meininkiä Täällä suomessa ei ole mulle ole oikeen edes mitään nuorisojärjestöjä. Ammattiliitotkin on epädemokraattisia ja sosiaalidemokraattisia. Kunnollisia anarkistisia järjestöjä ei ole.
  7. Sentinel
    Malmösta en tiedä muuta kuin mitä lehdistä olen lukenut; poliisi epäilee ilmeisesti nyt että voi olla useampi ampuja. Muuten täällä ollaan shokissa, poliittinen tilanne on muuttunut; fasistit pääsivät eduskuntaan jne.

    Ei voi muuta kuin toivoa että se toisi sen hyvän että johtaisi reaktioon vasemmalta. Itse aion lisätä aktiivisuuttani liittymällä johonkin järjestöön SAC:n lisäksi. En vaan ole vielä varma mihin, syndikalistien nuorisoliittoon tunnen itseni liian vanhaksi.

    Mutta on minulla muutama idea..
  8. Mälli
    Kysymysmerkki unohtu ja kirjotin malmön väärin...
  9. Mälli
    Joo sama. Itse en kyllä postaa paljon yhtään. En englanniksi osaa ajatuksia niin hyvin koota ja chit chattiin postaaminen on semi-turhaa. Mites Ruotsissa. Malmån jutut on nyt ihan sairaita. Onko vaikuttanu rasistien ja anti-rasistien ilmapiiriin?
  10. Sentinel
    Hei! Ihan hyvää, kiitos kysymästä. En ole ehtinyt netille yhtä paljon viime aikoina. Lopetin myös admin-hommat siitä syystä, mutta kyllä tänne aina ennemmin tai myöhemmin tulee 'koti-ikävä'.
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 14
12